PODMÍNKY PRODEJE

Podmínky prodeje akreditací a vstupenek na 27. Filmovou přehlídku Kino na Hranici 

 

§ 1. Obecná ustanovení

  1. Pořadateli a prodejci akreditací a vstupenek jsou:

o    Stowarzyszenie Kultura na Granicy se sídlem ul. Zamkowa 3abc, 43-400 Cieszyn, KRS 0000315291, NIP 548 257 30 32, REGON: 241025170 Santander Bank Polska S.A. číslo účtu: 09 1090 1782 0000 0001 3157 3880,

o    Sdružení přátel Těšínska, z.s. se sídlem ul. Čapkova 13/12, 737 01 Český Těšín, číslo účtu: 2601093985/2010 Fio banka, a.s, IBAN: CZ2720100000002601093985, SWIFT: FIOBCZPPXXX,
(dále jako "Pořadatel").

  1. Před uzavřením smlouvy o zakoupení vstupenky nebo akreditace je kupující povinen seznámit se s Podmínkami prodeje akreditací a vstupenek. Zakoupením akreditace nebo vstupenky kupující s těmito Podmínkami souhlasí.
  2. Tyto Podmínky specifikují pravidla nákupu, platby, realizace a dostupnosti akreditací a vstupenek v rámci 27. Filmové přehlídky Kino na Hranici (dále jako „přehlídka“ nebo „filmová přehlídka“).
  3. Kontaktovat Pořadatele lze prostřednictvím:

o    záložky „Kontakt“ na stránce kinonahranici.cz,

o    e-mailové zprávy zaslané na akredytacje@kinonagranicy.pl,

o    sociálních sítí, mj. prostřednictvím Messengeru.  

  1. Účastník je povinnen

o    používat platformu způsobem, který je v souladu s jejím zamýšleným účelem

o    dodržovat ustanovení Podmínek v souladu s příslušnými zákony.

  1. Pořadatel si vyhrazuje právo zablokovat přístup k účtu účastníka v případě porušení pravidel, jako jsou:

o    poskytování nelegálního obsahu,

o    činnosti narušující fungování obchodu nebo platformy.

  1. Veškeré problémy, včetně technických, je možné hlásit Pořadateli prostřednictvím e-mailu: akredytacje@kinonagranicy.pl, facebookového profilu nebo prostřednictvím aplikace Messenger "Kino Na Granicy / Kino Na Hranici".  

  

§ 2. Prodej akreditací a vstupenek na filmové projekce

  1. Akreditace a vstupenky lze zakoupit prostřednictvím internetových stránek filmové přehlídky: www.kinonahranici.cz / www.kinonagranicy.pl.
  2. Jak koupit aakreditaci nebo vstupenku:

o    Založení uživatelského účtu je bezplatné.

o    Pro zakoupení akreditace nebo vstupenky je nutné založení účtu účastníka (bezplatně) prostřednictvím registračního formuláře a přihlášení se na stránkách www.kinonahranici.cz. Přihlášení k účtu účastníka se provádí zadáním přihlašovacího jména a hesla stanoveného při registraci.

o    Během objednávání vstupenky nebo akreditace má účastník, až do okamžiku, než objednávku potvrdí, možnost upravit zadané údaje a typ akreditace nebo vstupenky.

o    Ceny jsou uvedené v polských zlotých a českých korunách a jedná se o ceny konečné

o    Akreditace je považována za schválenou a aktivní, když je po přihlášení do účtu účastníka stav objednávky zvýrazněn zeleně jako „Potvrzení přijetí platby“.

o    Akreditace je osobní, což znamená, že je vystavena na jméno a příjmení uvedené v registračním formuláři.

o    Akreditaci může využívat pouze ten, komu byla vydána. Převod akreditace na jinou osobu není povolen a může mít za následek její odebrání.

o    V případě porušení zákazu převodu akreditace na jinou osobu si Pořadatel vyhrazuje právo:

1. okamžité odebrání akreditace,

2. v případě opakující se situace přijmout další opatření včetně trvalého odebrání akreditace bez náhrady vzniklých nákladů.

  1. Připsání vstupenky:

o    Zakoupené akreditace a vstupenky jsou přiřazeny k registrovanému účtu a nelze je převést na jiné osoby.

  1. Uzavření smlouvy:

o    Kupní smlouva je uzavřena okamžikem, kdy Pořadatel obdrží potvrzení o přijetí objednávky.

  1. Způsoby platby:

o    Účastník si může vybrat jeden ze způsobů platby za akreditaci nebo vstupenku, které Pořadatel umožňuje:

a) pomocí platebního systému PayU (Pořadatel nemá žádný vliv a nenese odpovědnost za provoz a dostupnost platebního systému PayU),

b) klasickým nebo elektronickým převodem přímo Pořadateli do 72 hodin od zadání objednávky. Nezaplacení má za následek zrušení objednávky:

 

V Polsku:

Stowarzyszenie Kultura na Granicy, ul. Zamkowa 3abc, 43-400 Cieszyn, Santander Bank Polska S.A. číslo účtu: 09 1090 1782 0000 0001 3157 3880

 

V České republice:

Sdružení přátel Těšínska, z.s. se sídlem ul. Čapkova 13/12, 737 01 Český Těšín, číslo účtu: 2601093985/2010 Fio banka, a.s, IBAN: CZ2720100000002601093985, SWIFT: FIOBCZPPXXX.

 

Při platbě tradičním nebo elektronickým převodem přímo Pořadateli uveďte následující informace majitele akreditace či vstupenky:

„JMÉNO_PŘÍJMENÍ_TYP AKREDITACE (např. 5denní)_E-MAIL“ účastníka.

 

V případě, že výše uvedené údaje nebudou v převodu uvedeny, vynaloží Pořadatel úsilí k získání potřebných informací, zejména bude kontaktovat účastníka.

 

V případě nemožnosti zjistit podrobnosti týkající se převodu si Pořadatel vyhrazuje právo nepřiřadit platbu k objednávce, což může mít za následek zrušení transakce.

 

c) hotově – hotovost lze použít pouze na místě během filmové přehlídky.

 

. Jako návod mu poslouží průběžně zobrazovaná sdělení a informace dostupné na internetový ch stránkách přehlídky.

o    K přihlášení zakoupení akreditace nebo vstupenky je potřeba, aby se kupující zaregistroval a přihlásil ke svému uživatelskému účtu na internetových stránkách přehlídky. Zakoupená akreditace nebo vstupenka platí pouze pro daného registrovaného uživatele a není možné je předat či nechat přepsat na jiného uživatele.

  1. Vrácení akreditací a vstupenek:

o    Zakoupené akreditace nebo vstupenky není možné vrátit, protože předmětem uzavřené smlouvy je poskytování služby související s kulturními akcemi (projekce filmů) v určeném termínu.

  1. Dostupnost:

o    Akreditace opravňuje ke zhlédnutí libovolného počtu filmů v průběhu trvání filmové přehlídky (po předchozí rezervaci místa na danou projekci) a účasti na doprovodných akcích v závislosti na obsazenosti míst.

o    Dostupnost projekcí může být limitována počtem míst, časem projekce nebo smlouvami s distributorem.

o    Pořadatel si vyhrazuje právo kdykoli ukončit prodej bez udání důvodů.

  1. Informace o prodeji vstupenek na jednotlivé projekce:

Prodej bude probíhat na stránkách www.kinonagranicy.pl / www.kinonahranici.cz po přihlášení. O přesném datu zahájení prodeje vás bude Pořadatel předem informovat.

 

§ 3. Právo na odstoupení od smlouvy

  1. Kupujícímu – spotřebiteli nenáleží právo odstoupit od smlouvy o zakoupení akreditace nebo vstupenky na akci, jelikož předmětem uzavřené smlouvy je poskytování služeb souvisejících s kulturními akcemi (projekce filmů) v určeném termínu.
  2. Pokud je akce převedena do online podoby z důvodů, které Pořadatel nemůže ovlivnit, akreditace zůstává v platnosti v online verzi. Toto není důvodem pro odstoupení od smlouvy.

Za takových okolností vás akreditace opravňuje k účasti na filmové přehlídce v online podobě, tedy toto není důvod k odstoupení od kupní smlouvy nebo k vrácení ceny zaplacené za akreditaci.

Pořadatel ve výše uvedeném případě v souladu s platnými zákony a směrnicemi o pořádání kulturních akcí vynaloží veškeré úsilí, aby některé z aktivit probíhaly „offline“, o čemž bude informovat na svých webových stránkách a na sociálních sítích.

  1. Pořadatel se zavazuje informovat o jakýchkoli změnách podoby akce prostřednictvím webových stránek a sociálních sítí.

  

§ 4. Závěrečná ustanovení

  1. Změny Podmínek:

o    Pořadatel si vyhrazuje právo na změny Podmínek. Změny vstoupí v platnost okamžikem jejich oznámení na webových stránkách.

o    Pořadatel je povinen informovat účastníky o podstatných změnách s patřičným předstihem.

  1. Osobní údaje:

o    Správcem osobních údajů je Stowarzyszenie Kultura na Granicy.

o    Údaje jsou zpracovávány výhradně za účelem realizace kupní smlouvy a ověření během akce. Detailní pravidla pro zpracovávání údajů jsou uvedeny v sekci chrany osobních údajů, které jsou dostupné na webu.

  1. Mimosoudní řešení sporů:

o    Informujeme vás, že existuje možnost využít mimosoudní cestu vyřešení reklamací a vymáhání nároků (ADR). Využít této cesty je možné dobrovolně a pouze v případě, že s tím souhlasí obě strany.

Spotřebitel může:

(1) podat obchodní inspekci návrh na zahájení řízení ve věci mimosoudního řešení spotřebitelských sporů týkajících se kupní smlouvy nebo

(2) podat žádost o projednání sporu ohledně uzavřené kupní smlouvy místně příslušnému pracovišti České obchodní inspekce.

  1. Stížnosti:

o    Stížnosti lze podávat písemně na adresu Pořadatele nebo elektronicky na adresu: akredytacje@kinonagranicy.pl.

o Doba vyřízení reklamace je 30 dnů ode dne jejího obdržení.

  1. Uplatňování zákona:

o    V záležitostech, které nejsou ošetřeny Podmínkami prodeje akreditací a vstupenek, budou uplatňovány aktuálně závazné právní předpisy.

 

Organizátoři

Spoluorganizátoři

Sponzoři

Mediální partneři